Czytaj dalej ..
post_promo

6 punktów, na które warto zwrócić uwagę podczas tworzenia komunikacji na FB.

W poprzednim poście opisaliśmy plusy i minusy prowadzenia promocji w aplikacji oraz bezpośrednio w postach na Facebooku. Jeżeli już podjąłeś decyzję dotyczącą przeprowadzenia Twojej kampanii, nadszedł czas na odpowiednią komunikację oraz promocję akcji. W tym poście przedstawimy kilka aspektów, na które warto zwrócić uwagę podczas…

Czytaj dalej ..
Czytaj dalej ..
post_apps

Promocje na Facebooku! Aplikacja vs. Post

Bardzo często otrzymujemy zapytania dotyczące wyboru formatu promocji do przeprowadzenia kampanii na Facebooku. Promocja w aplikacji czy konkurs bezpośrednio na osi czasu czyli w poście? Okazuje się, że wybór formy promocji nie jest taki prosty, jakby się mogło wydawać. Nasza odpowiedź na tego typu zapytania…

Czytaj dalej ..
Czytaj dalej ..
cover_cs

„Detal w kadrze” – Case Study EyeOxy

EyeOxy to ekspercka marka soczewek kontaktowych, która pojawiła się na polskim rynku w 2004 roku. Dzisiaj soczewki tej marki można kupić w blisko 150 praktykach na terenie całego kraju. Na prośbę naszego Klienta – agencji marketingowej Opcja.pl, mieliśmy okazję współtworzyć kampanię „Detal w kadrze” przeprowadzoną…

Czytaj dalej ..
Czytaj dalej ..
walka_miast

Walka miast na Facebooku! Case Study PolskiBus.com

Opisując nowy Case Study dotyczący kampanii, którą pomogliśmy stworzyć naszemu Klientowi - firmie PolskiBus.com, pokusiłem się o stworzenie definicji „Quizu” jako formy promocji. Podczas sprawdzania różnych źródeł na ten temat natrafiłem na historię dotyczącą genezy tego słowa. Według Oxford English Dictionary w 1791 roku właściciel…

Czytaj dalej ..
Czytaj dalej ..
grafika_post_eobuwie_4

Pozwól użytkownikowi Twojej aplikacji zostać twórcą wartościowych treści. Case Study eobuwie.pl

Treść generowana przez użytkowników (z angielskiego UGC - user generated content) to w skrócie każda treść generowana przez użytkowników w dowolnym miejscu w internecie. User generated content może mieć różne formy w zależności od platformy społecznościowej czy portalu, na którym jest umieszczana. Do najpopularniejszych form…

Czytaj dalej ..
Czytaj dalej ..
grafika_post_2

Jak zmienić użytkowników w ambasadorów marki promujących Twoje produkty w Social Media? Case Study Kazar

Rosnąca rola e-commerce przyczynia się do sukcesywnego przenoszenia zakupów z offline do online. Coraz częściej sklepy stacjonarne są wizytówką oraz miejscem gdzie klient może zapoznać się z produktem, porozmawiać ze sprzedawcą, natomiast zakupy są często realizowane w sklepie online. Firmy szukają skutecznych sposobów na zaproszenie…

Czytaj dalej ..
Czytaj dalej ..
grafika_post_2

6 powodów, dla których warto optymalizować działania w Social Media.

Rosnące znaczenie mediów społecznościowych oraz korzyści jakie daje nam Social Media Marketing mocno wpłynęły na sposób komunikacji marek w sieci oraz postrzeganie np. Facebooka czy Instagrama. Nie są to już wyłącznie platformy społecznościowe. Social Media stało się silnym narzędziem marketingowym oraz sprzedażowym. Do głównych zalet…

Czytaj dalej ..
Czytaj dalej ..
grafika

Jak połączyć OFFLINE z ONLINE i wykorzystać odpowiedni moment na promocję marki w Social Media .. Case Study VELUX Polska

Mistrzostwa Europy w piłce ręcznej rozkręciły się na dobre! Szczególnie dla naszej reprezentacji, która wyszła z grupy z kompletem punktów, a w ostatnim meczu pierwszy raz po 22 latach pokonała reprezentację Francji – aktualnych mistrzów świata :) Z końcem 2015 roku rozpoczęliśmy współpracę z firmą…

Czytaj dalej ..
Czytaj dalej ..
post_SP

Ludzie nie lubią, jak im się sprzedaje. Ludzie kochają kupować. O tym dlaczego promocje sprzedaży są istotnym elementem budowania relacji z klientami.

Dzisiaj postanowiłem opisać kilka kwestii związanych ze zmianą modelu biznesowego, sposobu współpracy z naszymi klientami oraz wyjaśnić jak dobrze zaplanowane promocje sprzedaży mogą wpłynąć na zachowania klientów. Ponad 6 miesięcy temu zaproponowaliśmy klientom nowy sposób korzystania z naszego produktu. Poza dostępem do samej platformy zaoferowaliśmy…

Czytaj dalej ..
Czytaj dalej ..
Trec Nutrition

Czy Facebook sprzedaje? Case Study Trec Nutrition

Ze strony naszych klientów często pada pytanie: Czy Facebook sprzedaje? Moim zdaniem nie ma jednej prostej odpowiedzi na to pytanie. Wszystko zależy od biznesu, postawionych celów i strategii. Bardzo dużo zależy od tego jaką grupę odbiorców sobie zbudujemy oraz co staramy się sprzedać. Moim zdaniem są…

Czytaj dalej ..
Czytaj dalej ..
Comedy Central

Promocja tylko dla poważnych graczy! Case Study Comedy Central

Jakiś czas temu na zlecenie naszego partnera, grupy mediowej Viacom, stworzyliśmy promocję sprzedaży na Facebooku. Akcja została przeprowadzona na fanpage’u Comedy Central i wspierała promocję serialu „Teoria wielkiego podrywu” (oryg. The Big Bang Theory). Dla przypomnienia, jeżeli ktoś nie ogląda tego 20 minutowego amerykańskiego serialu…

Czytaj dalej ..
Czytaj dalej ..
1200_630

Dobór odpowiedniej grupy kluczem do sukcesu! Case Study Expert

Każdy z nas przynajmniej raz w życiu łowił ryby. Jeżeli nie to na pewno macie w rodzinie lub wśród znajomych osoby zafascynowane tym hobby. Ale czy zdawałeś sobie sprawę, że wędkarstwo jest jednym z najstarszych sportów, a od 1912 roku rekordy świata w wędkarstwie rejestruje Międzynarodowy…

Czytaj dalej ..