Przykłady promocji na Facebooku

Szukasz inspiracji? Sprawdź przykłady wykorzystania naszych aplikacji na Facebooku.

Comedy Central

CASE STUDY – COMEDY CENTRAL

Wspólnie z naszym Klientem grupą mediową Viacom, stworzyliśmy promocję sprzedaży na Facebooku. Akcja została przeprowadzona na fanpage’u Comedy Central i wspierała promocję serialu „Teoria wielkiego podrywu” (oryg. The Big Bang Theory).

Oto kilka liczb dotyczących aktywności w apce:
1) Ponad 20 tysięcy użytkowników odwiedziło aplikację ponad 34 tysiące razy,
2) Do konkursu dodano ponad 470 zgłoszeń,
3) Prace były dodawane najchętniej w czwartki ok. godziny 18:00.

Wyboru Zwycięzców dokonała większością głosów Komisja Konkursowa, w której skład weszły trzy osoby wskazane przez Organizatora. Zwycięzcy wybrani byli spośród tych uczestników, których zgłoszenia uzyskały minimum 20 głosów.

Trec Nutrition

CASE STUDY – TREC NUTRITION

Trec Nutrition to czołowy polski producent oraz dystrybutor odżywek i suplementów diety. Firma wykorzystując wizerunek znanego kulturysty, z którym współpracuje postanowił zebrać zamówienia na zestaw produktów, który został nazwany „Zestaw Michała Karmowskiego”

Do przeprowadzenia promocji sprzedaży wykorzystano aplikację Fanpoint – Formularz. Za pomocą naszej aplikacji Trec zbierał zamówienia na tenże zestaw.

Ponad 4,5 tysiąca użytkowników odwiedziło aplikację ponad 6 tysięcy razy. Akcja trwała 12 dni. W tym czasie otrzymano ponad 800 zrealizowanych zamówień.

Velux Polska

CASE STUDY – VELUX POLSKA

Z końcem 2015 roku rozpoczęliśmy współpracę z firmą VELUX, która jest największym producentem oraz eksporterem okien z Polski. VELUX był również oficjalnym sponsorem mistrzostw Europy w piłce ręcznej. Wykorzystując ten fakt przygotowaliśmy dwie promocje sprzedaży w Social Media: Quiz Wiedzy na temat piłki ręcznej oraz Konkurs Graficzny – pokaż jak kibicujesz podczas EHF 2016.

Głównym założeniem Quizu Wiedzy było „odpytanie” uczestników i sprawdzenie wiedzy na temat naszej kadry oraz ogólnych zasad piłki ręcznej.

Do promocji dodano ponad 380 uzasadnień. W trakcie trwania promocji, czyli przez 12 dni aplikację odwiedziło ponad 1200 unikalnych użytkowników. Biorąc pod uwagę te dane w łatwy sposób możemy obliczyć, że conversion rate dla tej akcji wyniósł ponad 30%.