CASE STUDY

Poniżej znajdziesz opisy wybranych promocji, które stworzyliśmy dla naszych Klientów. Case Study zawierają opis założeń, przebieg oraz wyniki kampanii.

Comedy Central

CASE STUDY – COMEDY CENTRAL

Wspólnie z naszym Klientem grupą mediową Viacom, stworzyliśmy promocję sprzedaży na Facebooku. Akcja została przeprowadzona na fanpage’u Comedy Central i wspierała promocję serialu „Teoria wielkiego podrywu” (oryg. The Big Bang Theory).

Oto kilka liczb dotyczących aktywności w apce:
1) Ponad 20 tysięcy użytkowników odwiedziło aplikację ponad 34 tysiące razy,
2) Do konkursu dodano ponad 470 zgłoszeń,
3) Prace były dodawane najchętniej w czwartki ok. godziny 18:00.

Wyboru Zwycięzców dokonała większością głosów Komisja Konkursowa, w której skład weszły trzy osoby wskazane przez Organizatora. Zwycięzcy wybrani byli spośród tych uczestników, których zgłoszenia uzyskały minimum 20 głosów.

Trec Nutrition

CASE STUDY – TREC NUTRITION

Trec Nutrition to czołowy polski producent oraz dystrybutor odżywek i suplementów diety. Firma wykorzystując wizerunek znanego kulturysty, z którym współpracuje postanowił zebrać zamówienia na zestaw produktów, który został nazwany „Zestaw Michała Karmowskiego”

Do przeprowadzenia promocji sprzedaży wykorzystano aplikację Fanpoint – Formularz. Za pomocą naszej aplikacji Trec zbierał zamówienia na tenże zestaw.

Ponad 4,5 tysiąca użytkowników odwiedziło aplikację ponad 6 tysięcy razy. Akcja trwała 12 dni. W tym czasie otrzymano ponad 800 zrealizowanych zamówień.

Polski Bus

CASE STUDY – POLSKI BUS

Wspólnie z firmą PolskiBus.com stworzyliśmy aplikację Konkurs Instagram, która została opublikowana dokładnie w 4-te urodziny firmy. Zasady konkursu były proste. Wystarczyło zrobić sobie selfie z motywem związanym z PolskiBus.com (np. na tle autokaru, w jego wnętrzu, z gadżetem itd.), wrzucić je na portal Instagram, dodając hasztag #‎BDayPolskiBus, a następnie zebrać 50 głosów poprzez aplikację umieszczoną na fanpage’u (fb.me/PolskiBus) oraz na dedykowanym responsywnym landing page’u, gdzie prace dodane poprzez serwis Instagram wyświetlane były automatycznie.

Aplikację odwiedziło 11761 unikalnych użytkowników, z czego 26% to użytkownicy korzystający z urządzeń mobilnych. Do aplikacji dodano 140 prac spełniających wymogi regulaminu, na które oddano 3823 głosy.

Velux Polska

CASE STUDY – VELUX POLSKA

Z końcem 2015 roku rozpoczęliśmy współpracę z firmą VELUX, która jest największym producentem oraz eksporterem okien z Polski. VELUX był również oficjalnym sponsorem mistrzostw Europy w piłce ręcznej. Wykorzystując ten fakt przygotowaliśmy dwie promocje sprzedaży w Social Media: Quiz Wiedzy na temat piłki ręcznej oraz Konkurs Graficzny – pokaż jak kibicujesz podczas EHF 2016.

Głównym założeniem Quizu Wiedzy było „odpytanie” uczestników i sprawdzenie wiedzy na temat naszej kadry oraz ogólnych zasad piłki ręcznej.

Do promocji dodano ponad 380 uzasadnień. W trakcie trwania promocji, czyli przez 12 dni aplikację odwiedziło ponad 1200 unikalnych użytkowników. Biorąc pod uwagę te dane w łatwy sposób możemy obliczyć, że conversion rate dla tej akcji wyniósł ponad 30%.