Czytaj dalej ..
post_promo

6 punktów, na które warto zwrócić uwagę podczas tworzenia komunikacji na FB.

W poprzednim poście opisaliśmy plusy i minusy prowadzenia promocji w aplikacji oraz bezpośrednio w postach…

Czytaj dalej ..
Czytaj dalej ..
post_apps

Promocje na Facebooku! Aplikacja vs. Post

Bardzo często otrzymujemy zapytania dotyczące wyboru formatu promocji do przeprowadzenia kampanii na Facebooku. Promocja w…

Czytaj dalej ..
Czytaj dalej ..
cover_cs

„Detal w kadrze” – Case Study EyeOxy

EyeOxy to ekspercka marka soczewek kontaktowych, która pojawiła się na polskim rynku w 2004 roku….

Czytaj dalej ..
Czytaj dalej ..
walka_miast

Walka miast na Facebooku! Case Study PolskiBus.com

Opisując nowy Case Study dotyczący kampanii, którą pomogliśmy stworzyć naszemu Klientowi – firmie PolskiBus.com, pokusiłem…

Czytaj dalej ..
Czytaj dalej ..
grafika_post_eobuwie_4

Pozwól użytkownikowi Twojej aplikacji zostać twórcą wartościowych treści. Case Study eobuwie.pl

Treść generowana przez użytkowników (z angielskiego UGC – user generated content) to w skrócie każda…

Czytaj dalej ..
Czytaj dalej ..
grafika_post_2

Jak zmienić użytkowników w ambasadorów marki promujących Twoje produkty w Social Media? Case Study Kazar

Rosnąca rola e-commerce przyczynia się do sukcesywnego przenoszenia zakupów z offline do online. Coraz częściej…

Czytaj dalej ..
Czytaj dalej ..
grafika_post_2

6 powodów, dla których warto optymalizować działania w Social Media.

Rosnące znaczenie mediów społecznościowych oraz korzyści jakie daje nam Social Media Marketing mocno wpłynęły na…

Czytaj dalej ..
Czytaj dalej ..
grafika

Jak połączyć OFFLINE z ONLINE i wykorzystać odpowiedni moment na promocję marki w Social Media .. Case Study VELUX Polska

Mistrzostwa Europy w piłce ręcznej rozkręciły się na dobre! Szczególnie dla naszej reprezentacji, która wyszła…

Czytaj dalej ..
Czytaj dalej ..
post_SP

Ludzie nie lubią, jak im się sprzedaje. Ludzie kochają kupować. O tym dlaczego promocje sprzedaży są istotnym elementem budowania relacji z klientami.

Dzisiaj postanowiłem opisać kilka kwestii związanych ze zmianą modelu biznesowego, sposobu współpracy z naszymi klientami…

Czytaj dalej ..
Czytaj dalej ..
Trec Nutrition

Czy Facebook sprzedaje? Case Study Trec Nutrition

Ze strony naszych klientów często pada pytanie: Czy Facebook sprzedaje? Moim zdaniem nie ma jednej prostej…

Czytaj dalej ..
Czytaj dalej ..
Comedy Central

Promocja tylko dla poważnych graczy! Case Study Comedy Central

Jakiś czas temu na zlecenie naszego partnera, grupy mediowej Viacom, stworzyliśmy promocję sprzedaży na Facebooku….

Czytaj dalej ..
Czytaj dalej ..
1200_630

Dobór odpowiedniej grupy kluczem do sukcesu! Case Study Expert

Każdy z nas przynajmniej raz w życiu łowił ryby. Jeżeli nie to na pewno macie…

Czytaj dalej ..