„DETAL W KADRZE” – Case Study EyeOxy

EyeOxy to ekspercka marka soczewek kontaktowych, która pojawiła się na polskim rynku w 2004 roku. Dzisiaj soczewki tej marki można kupić w blisko 150 praktykach na terenie całego kraju. Na prośbę naszego Klienta – agencji marketingowej Opcja.pl, mieliśmy okazję współtworzyć kampanię „Detal w kadrze” przeprowadzoną na fanpage’u marki EyeOxy.

Zadanie polegało na przesłaniu poprzez aplikację konkursową zdjęcia detalu, który uczestnikowi „wpadł w OKO” :)
W trakcie trwania akcji uczestnicy stworzyli piękną galerię prac, którą można było oglądać w czasie promocji.

Podczas kampanii do konkursu dodano 1299 prac. 2 zgłoszenia zostały usunięte przez administratora poprzez opcję moderacji prac. Użytkownicy najchętniej dodawali prace w poniedziałki i wtorki ok. godziny 20 oraz 21. Promocja wygenerowała duży ruch. Aplikację odwiedziło ponad 9900 użytkowników, którzy wygenerowali ponad 14700 wizyt.

image3

Aplikacja była w pełni dostosowania do urządzeń mobilnych, co pozwoliło uczestnikom dodawać zgłoszenia bezpośrednio po wykonaniu zdjęcia np. na spacerze czy w pracy :)

Organizator zapewnił zestaw świetnych nagród, które na pewno przyczyniły się do wzrostu zainteresowania kampanią. W konkursie do wygrania były:

  1. Kamera GoPro 4
  2. Tablet Samsung Galaxy
  3. Opaska Fitbit oraz karty podarunkowe.

mobile_eyeoxy

Agencji Opcja.pl dziękujemy za współpracę. Natomiast firmie EyeOxy życzymy kolejnych sukcesów w promocji marki na Facebooku :)

Szukasz podobnej promocji dla swojej firmy? Wybierz dogodny termin http://fanpoint.pl/meeting/ i umówmy się na darmowe konsultacje twojej promocji na Facebooku.