Jak zmienić użytkowników w ambasadorów marki promujących Twoje produkty w Social Media? Case Study Kazar

Rosnąca rola e-commerce przyczynia się do sukcesywnego przenoszenia zakupów z offline do online. Coraz częściej sklepy stacjonarne są wizytówką oraz miejscem gdzie klient może zapoznać się z produktem, porozmawiać ze sprzedawcą, natomiast zakupy są często realizowane w sklepie online. Firmy szukają skutecznych sposobów na zaproszenie klientów do salonów, zwiększenie przywiązania do marki oraz zwiększenie sprzedaży.

Dzisiaj postanowiłem opisać ciekawą promocję sprzedaży, którą mieliśmy okazję współtworzyć. Na zlecenie naszego klienta – agencji interaktywnej WebTalk, która była odpowiedzialna za strategię opisanej akcji stworzyliśmy aplikację Konkurs Graficzny dla marki Kazar. Kazar to marka produkująca wysokiej jakości obuwie oraz akcesoria skórzane, prowadząca sprzedaż detaliczną w salonach firmowych zlokalizowanych w centrach handlowych w całej Polsce.

Promocja nosiła nazwę „100 pomysłów na wiosnę” i polegała na wykonaniu zdjęcia w jednym z salonów firmy Kazar. Zdjęcie miało przedstawiać wiosenną stylizację z wybranym kompletem produktów Kazar (buty i torebka lub buty i teczka z nowej wiosennej kolekcji Kazar)

1

Zwycięzców wyłaniał polski projektant mody, trendsetter i juror znany z programu Top Model Dawid Woliński. Nagrodzono 10 osób, których stylizacje zwróciły uwagę projektanta.

Kilka danych dotyczących aktywności podczas promocji:
– Czas trwania akcji: 25 dni,
– 2857 unikalnych użytkowników odwiedziło aplikację 4922 razy,
– Do aplikacji dodano 244 zgłoszenia spełniające warunki regulaminu,
– Wskaźnik konwersji w aplikacji wynosi 8,5%,
– Najwięcej, bo aż 100 zgłoszeń dodano w niedzielę.

2

Promocja przeprowadzona przez firmę Kazar to świetny przykład, który pokazuje jak skutecznie połączyć działania Online z Offline. Firmie udało się nakłonić klientów do odwiedzenia sklepu, zapoznania z nowym asortymentem oraz wzięcia udziału w konkursie. Zaangażowanie uczestników pozwoliło na zwiększenie zasięgu organicznego w Social Media poprzez publikację zdjęć konkursowych na Facebooku oraz Instagramie, na których znajdowały się produkty marki Kazar.

Szukasz podobnej promocji? Chcesz stworzyć swoją kampanię? Napisz do nas na info@fanpoint.com i zapytaj o darmową ofertę.